Tisdag

publicerat i AllmÀnt;
Roliga rubriker va?? đŸ‘†đŸŒđŸ™ˆ
Evelina brukar alltid vakna runt 7 pĂ„ morgonen. Men eftersom man alltid Ă€r trött pĂ„ morgonen sĂ„ Ă€r allt tidigt. Men vi har kommit pĂ„ en grej som Evelina Ă€lskar. Att sĂ€tta pĂ„ Pippi LĂ„ngstrump eller Emil i Lönneberga pĂ„ ipaden och stĂ€lla pĂ„ pallen bredvid sĂ€ngen! Hon Ă€lskar det! Hade hon bestĂ€mt hade hon tillbringat hela dagarna dĂ€r! Skönt för oss för dĂ„ hinner vi vakna till liv innan dagen rullar igĂ„ng! 

Idag bestĂ€mde jag mig för att gĂ„ ut pĂ„ en pw. Det var alldeles för lĂ€ngesedan och jag har blivit fruktansvĂ€rt lat! Men blev en promenad pĂ„ 3 km iallafall! BĂ€ttre Ă€n inget!  âœŒđŸŒïž
Sedan passade vi pĂ„ att hĂ€lsa pĂ„ min mormor! Det tycker Evelina alltid Ă€r lika roligt ❀ 

Jag hade tĂ€nkt sĂ€tta mig med skolarbetet nĂ€r Evelina sov sin middagslur men bara för det vĂ€grade hon sova idag! đŸ˜± men men, sĂ„nt Ă€r livet! 

SĂ„hĂ€r ser det ut nĂ€r Evelina dukar! đŸ‘†đŸŒđŸ˜…đŸ™ˆ men hon gillar att hjĂ€lpa till iallafall!

Kommentera inlÀgget hÀr :