Snark!

publicerat i Allmänt;
Imorse trodde jag att jag var mer levande än död! Evelina vaknade klockan 3(!!) inatt och sa upp! nejnej det är fortfarande natten! Men hon ville verkligen inte somna om... Så hon var vaken i ett antal timmar, missnöjd ibland, nöjd ibland. Blev inte så mycket sömn för min del heller. Och när väckarklockan ringde, ja då stensov hon. Skulle lämnat henne kl 8. men ringde förskolan och sa att hon kommer 9,30 istället. Så fick hon sova en stund till. Eftersom jag ändå hade självstudier idag så gick det att lösa.
Jag hade bokat in mig på ett pass på Stc kl 10, men efter denna natten kände jag att det inte alls skulle gå så det var bara att avboka.
 
Fick åkt till trollhättan och storhandlat mat medans evelina var på förskolan iaf. och pluggat en del. Fick även köpt ett par termobyxor till evelina. Overallen hon har nu börjar bli i minsta laget och eftersom vi köpte ny vinterjacka till henne i november funkar det ju lika bra med termosar som med overall. :)
 
Imorgon är det dags att åka till skolan i några timmar. Vi ska ha opponeringsseminarium om arbetet vi skrev under julen. Hoppas på att det går bra. men känner mig så redo som jag kan göra just nu!

Det fick bli en tidig kväll för evelina idag. Hon vägrade äta kvällsmat och bara skrek, så det blev bums i säng! och tyst är det där inne så hon somnade nog med än gång!
 
 

Kommentera inlägget här :