Men kallt!?!

publicerat i Allmänt;
Goddag!
Måndag här igen, som vanligt. Helgen gick snabbt, som vanligt! 

I torsdags var jag som sagt i skolan, hade opponeringsseminarium. Gick över förväntan. Var lite saker jag skulle ändra och det har jag fått gjort så arbetet är precis inskickat! 👌🏼🙏🏼 när jah var i skolan började jag få så sjukt ont i huvudet och nacken. Och det släppte inte trots värktablett och värmedyna. Kände mig helt lam i kroppen pga av det.
I fredags var det bättre men jag kände fortfarande av det. Gick runt med halsduk hela dagen, lindrade lite. Men jobbade ändå 7.30-16. 

I lördags tog jag och Evelina en pulkapromenad bort till hennes mormor och morfar. Umgicks lite med dom innan vi gick hem för lunch. Efter lunch tog jag och mamma oss en pw i kylan!
Kallt men riktgt härligt! På kvällen åkte jag ner till gymmet och körde ett pass! Så skönt! 💪🏼

Igår var vi på dop för fina William 💙
Så fin kille! 

Evelina och Lilly satt och myste och busade runt som det värsta!

Lämnade Evelina kl 8 på förskolan och då åkte jag raka väge än till gymmet. Så skönt att ha kommit igång med det igen!
Och nu ligger jag under värmefilten och läser lite kurslitterarur inför kursstarten imorgon 👍🏼

Tog lite bilder med systemkameran innan dopet igår. Men dom kommer upp när jag har fört över bilderna till datorn 👍🏼

Kommentera inlägget här :