Lördag

publicerat i Allmänt;
Goddag på er! 

Lördag är det idag och det är så fruktansvärt mycket snö ute 🙈 helt sjukt ju! Men så mysigt! Äntligen kom vintern hit!

I torsdags var jag och jobbade. Fick åka hem en timma tidigare för jag mådde inte bra. På kvällen blev det värre och det visade sig att jag fått magkatarr!!! Va fan, räcker det inte med sjukdomar på en vecka?!?
Så igår fick jag sjukanmäla mig. Evelina var på förskolan så jag fick vila. Men hon hinner vara där i tre timmar innan dom ringer och säger att hon har feber!
Så det var ju bara att hämta hem henne.

Hon somnade som en stock på soffan. Förkyld till tusen. Idag har hon ingen feber men hon är snorig.

Här är våra nya tavlor i köket! Är supernöjd! 👌🏼

Idag har vi varit och hämtat två soffor som vi ställt på övervåningen . Skönt med lite mer inredning och inte bara tomma ytor.

Resten av dagen blir lugn! Jag ska sitta och plugga en stund och sedan blir det nog storstädning här hemma.

Kommentera inlägget här :