Vårdcentralen

publicerat i Allmänt;
Imorse när vi vaknade hade Evelina åter igen över 40 i temp! Så nu ringde jag 1177 för att rådfråga. Och de tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen. Så det gjorde jag och vi fick en tid till läkaren 10.15. Han tittade Evelina i både hals och öron och dom tog stick i fingret. Men inget såg konstigt ut. Och har det inte gått över på fredag ska jag ringa igen.
Men ikväll har hon blivit piggare. Hon har till och med ätit bra ikväll. När jag la henne förut hade hon strax över 38. Så nu hoppas jag verkligen att det ska gå över.
Såg idag även att hennes hörntänder har kommit igenom tandköttet så det kan mycket väl vara en orsak. 

Ledsen tjej 😞


Resten av dagen har vi tagit det lugnt. Evelina har sovit en del och jag har hinkat i mig kaffe! 

På lördag ska jag träffa Olivia och Amanda! 💗 ska bli så kul! Först blir det lite middag hos Olivia innan vi ska gå på bio. 

Kommentera inlägget här :